Az egyik legkedvesebb ajándék


Mindenképpen szerettem volna megosztani Veletek ezt a kedves ajándékot. Márti nővérem készíttette Nekem karácsonyi meglepetésként. Sikítottam az örömtől. Beleszerettem elsőre ebbe a kis szettbe. Plusz még a sokat kutatott "milyen legyen a logóm" kérdésen is játszi könnyedséggel segített! Perszer párosan szép az élet így van testvére is, hogy Fecómmal együtt reggelizhessünk! 

Tudom, hogy nagyon eltűntem, de három napos disznóvágás, romantikus esti kolbásztöltögetések, majd magunk és a kolbászok konzerválása, vagyis a több napos füstölés is a pakliban volt. Plusz egy szőke hercegnek szenteltük időnk nagy részét, vagyis unokaöcsik szuttyongatása első rangú feladattá a vanzsált! 

Bízom benne, hogy Nektek is hasonlóan jól teltek az ünnepek! 

Legyen szép napotok! 

Népszerű bejegyzések